Текст.Речення

    Інтерактивні вправи      

           Перевірка мовних знань за темою « Текст. Речення»

                                 Варіант І

1. Що таке речення?                                           
 а) група слів, які пов’язані за змістом;
 б) слова і звертання;
 в) речення, які пов’язані за змістом.

 2. З яких частин складається текст?                
 а) зачин;
 б) зачин, основна частина, кінцівка;
 в) зачин, кінцівка.

 3. Які бувають речення за метою  висловлювання?  
  а) розповідні, питальні, спонукальні;
  б) окличні;
  в) неокличні.

  4. Якій схемі відповідає речення: Діти збирають  у парку жолуді.  
 а) ________  ======== ………;
 б) ________   ========    ……..      ……….;
 в) ========   _______   ……….

5. Запиши слова у формі звертання                           
Дідусь - _________________;
лисичка - _________________ .

 6. Поставте потрібний знак в кінці речень і дайте характеристику цих речень.                                                                    
          Куди відлітають пташки восени        (_______________)
          Друзі, допоможіть пташкам взимку  (________________)
           Я люблю свою матусю                            (________________)

 7. За змістом питального речення побудуйте і запишіть розповідне. 
              Умієте ви майструвати шпаківні?
                                                                                          
  8. Складіть і запишіть із слів речення, визначте в ньому головні і другорядні члени речення. Встановіть зв’язок слів у реченні.                

Вкрилася, земля, килимом, квітучим








             Перевірка мовних знань  за темою « Текст. Речення»

Варіант ІІ

     1. Що виражає речення?                                    
         а) інформацію;
         б) закінчену думку
         в) звертання.

         2.Які бувають тексти?                                       
         а) розповідні, питальні, спонукальні;
         б) опис, розповідь, міркування.

   3. За інтонацією речення бувають:                 
         а) питальні;
         б) окличні;
         в) окличні, неокличні.

4. Якій схемі відповідає речення:  Прийшла золотокоса осінь.    
         а) __________   ========   ……….;
         б) ==========  ________   ……….;
         в) ==========  ………….    ________.

5. Запиши слова у формі звертання
Матуся - _________________;
Петрик - _________________ .

 6. Поставте потрібний знак в кінці речень і   дайте характеристику речень.                                                                                           
   Вулицями бігли веселі струмочки     (__________________)
  Виростай, калино, під моїм вікном   (__________________)
  Які ознаки пізньої осені                       (__________________)

    7. За змістом розповідного речення побудуйте і запишіть спонукальне речення.                                                                                        
                                                                                         
   Ми оберігаємо природу рідного краю.

8. Складіть і запишіть із слів речення, визначте в ньому головні і другорядні члени речення. Встановіть зв’язок слів у реченні.

Розв’язав, задачу, Андрійко, складну                                            





Комментариев нет:

Отправить комментарий